Вижте какво казват клиентите ни за нас




Екипът на EconomyTransferZurich е отдаден на своята мисия да предоставя на клиентите си висококачествено професионално обслужване на конкурентни цени. Най-ценната за нас награда за усилията ни са стотиците доволни клиенти, от които получаваме обратна връзка в многобройни e-mail-и. Бихме искали да споделим част от коментарите - всички от клиенти, използвали услугата ни за трансфер на пътници в Швейцария, от и до летищата в Цюрих, Базел и Женева, както от врата до врата от и до други локации.

„Най-доброто съотношение цена/качество! Ще се възползвам отново.“
(R.W., Великобритания)

„Много благодаря! Страхотно обслужване за мен и семейството ми! Много учтиви и услужливи шофьори! Определено бих препоръчала тази услуга и определено ще я използвам отново.“
(D. J., Хърватия)

„Изключително съм удовлетворен от качеството на услугата! Пътувах по работа в Швейцария и беше важно да съм навреме за срещите си. Резервирах 4-дневно обслужване с EconomyTransferZurich по препоръка от приятел и не съжалявам. Любезен, услужлив и точен шофьор, изключително стриктен с графика за взимане и оставяне, който бях предоставил. Чист и комфортен автомобил. Категорично бих препоръчал услугата ви на всеки, който пътува до Швейцария.“
(А.А., България)

„Хиляди благодарности за светкавичната реакция - благодарение на вас успях да хвана полета си! Отсега нататък никога не бих се колебала да резервирам трансфер от вас, когато идвам в Цюрих.“
(М.Г., България)

„Благодаря за перфектното обслужване, момчета! Последният път в Швейцария имаше объркване с резервацията ни и току-що пристигнали в Цюрих със съпругата ми, прекарахме часове на летището, опитвайки се да организираме трансфера си до Венген. Този път решихме да изберем друга компания и резервирахме трансфер от EconomyTransferZurich. Бяхме под напрежение до последния момент и когато полетът ни закъсня с 3 часа, бяхме истински стресирани. И каква приятна изненада беше, когато просто позвънихме и всичко беше организирано за нула време. Благодаря ви, момчета, че сте толкова перфектни! Ще дойдем отново през февруари и отново ще резервираме от вас нашето частно такси!“
(D.S., Великобритания)

„Използвах вашите трансфери няколко пъти в Швейцария и ви препоръчах на моите колеги, и тези от тях, които също използваха услугата ви, стигнаха до същото заключение. Много професионални, навреме, отлични цени. Просто резервирате и можете да разчитате напълно. Препоръчвам."
(G.H., Холандия)

„Използвайки за първи път вашата компания за транспорт в Цюрих, установих, че сте много добри. Шофьорът чакаше на летището, не се затрудних да го намеря, помогна с багажа и беше много учтив. В следващите месеци имам други пътувания до Цюрих и определено ще резервирам трансфера си с вас. Ще ви препоръчам и на моите колеги и приятели, които пътуват до Швейцария. Благодаря ви.“
(S.S., Румъния)

„Аз съм ски маниак и като такъв съм много щастлив, че квалификацията, работата и доходите ми ми позволяват да ходя на ски където ми харесва. За трети път бях в Швейцария и за трети път използвах вашите трансфери. Много съм доволен от услугата и я препоръчвам на всички около мен. Очаквам да се видим отново на летището в Женева през март! :)“
(Л.А., България)

„Тази година нашият екип работи по проект, в който имахме 5 учебни посещения в Швейцария. Наш колега, които беше ползвал услугите ви, ни препоръча да ви ангажираме за транспорта на групите и останахме много доволни. След осъществяване на всичките пътувания бих искала да споделя удовлетворението ни от надеждното, точно и професионално обслужване. Благодаря ви!“
(С.М., България)

Коментари

  1. Сашо Цветков, София11 ноември 2019 г. в 16:25

    Още един доволен. Пътувах от летището в Базел до Ньошател през септември 2019, всичко беше много точно с тази фирма. Препоръчвам.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за коректното обслужване!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодарим за високата оценка и позитивните коментари! Вие - нашите доволни клиенти, сте най-добрата ни реклама.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз съм не просто доволен, а хипер щастлив защото заради тези пичове и не само, от днес имам постоянен трудов договор с по-висока заплата!!! :-) Трябваше да водя група на учебно посещение по проект в Швейцария септември. От 5 месеца работех в голяма фирма и бях на договор с срок на изпитване 6 месеца. Харесва ми в тази фирма има готини колеги и парите не са лоши и много се старая да не се дъня пред прекия ми шеф и ми беше много притеснено за това пътуване. В групата от 8 човека само трима бяхме от нашата фирма, всички други бяха непознати колеги от две други партньорски фирми и това още повече ме шашкаше. Моята работа си я знам, знаех какво трябва да говоря и да презентирам обаче много се притеснявах от нещата които не зависят от мен и най-вече от цялата логистика: как ще стигнем на време от едно място на друго за срещите, след като шефа 5 пъти ме предупреди че не бива в Швейцария да закъсняваме по български…. Той беше ангажирал тази фирма да ни вземе от летището в Цюрих и да ни возят по точките на посещенията 4 дни в 3 различни града. Нощта преди заминаването направо не спах от притеснение. :-((Обаче още като кацнахме и си включих тела получих съобщение от шофьора че ни чака в залата за пристигащи. Натоварихме се в един много спретнат бус и от там нататък забравих за всяко притеснение. Шофьора имаше предварително графика на посещенията ни и ни направи график на взимане толкова точен че на всичките места бяхме точно на време , има/няма 10 мин. по-рано колкото да се снимаме пред фирмата. Много точен и явно много добре познаваше нещата и много добре беше преценено времето за всичко – знаеше точно къде е по-бавно, от къде трябва да се мине, къде може да има задръстване и т.н.Направо супер ми се отпусна душата и можах повече да мисля за самите срещи вместо за придвижването и часовете и страхът да не закъснеем някъде.. Всичко мина по мед и масло от началото до края. Даже забравихме едно яке в единия хотел и шофьора като ни остави на поредната среща се върна да го вземе. Колегите от партньорските фирми после бяха докладвали на шефовете си, а те на моя и накрая не само че нищо не се издъни ами и днес ме викнаха да си подпиша постоянния трудов договор. И съм най-щастливия човек на света!!!! :-)) Благодарение на това пътуване блеснах пред шефа и пред колегите и ето сега съм си записал номера на шофьора в Цюрих другия път като отида имам да го черпя. Така че всички които пътуват към Швейцария няма да сгрешите, ако си запазите транспорт с тази фирма Economy transfer Zurich. Много яки пичове, много са добри. И аз като всички които са писали преди мен – препоръчвам ги.

    ОтговорИзтриване
  5. Аз също препоръчвам тази фирма. Цените са най-ниските спрямо тези на конкурентни фирми в Цюрих. Обслужването и колите са на ниво.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Check what our customers say about us

Need airport transfer in Switzerland? Check our advantages and book online!